Termene și condiții

LAVARE.ro este proprietatea ROM MOLD INSTAL SERVICES SRL si detine toate drepturile de administrare ale acestuia. Tot continutul site-ului LAVARE.ro este proprietatea ROM MOLD INSTAL SERVICES SRL si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul scris al ROM MOLD INSTAL SERVICES SRL a oricaror elemente regasite in site se considera furt si atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare. Pentru a ne sesiza orice incalcare privind legea pentru protectia drepturilor de autor, ne puteti contacta la contact@lavare.ro.

Va rugam sa cititi cu atentie termenele si conditiile de utilizare a acestui site ce se vor intelege ca un contract de vanzare-cumparare intre ROM MOLD INSTAL SERVICES SRL (prin magazinul online LAVARE.ro) si orice persoana (fizica sau juridica) ce va face o comanda online prin intermediul acestuia. Ne asumam dreptul de a modifica orice informatie din acest site fara o notificare prealabila.

Toate produsele comercializate prin intermediul LAVARE.ro sunt originale si vor fi livrate în ambalaj corespunzator, insotite de factura, conform legislatiei in vigoare.

DATE DE CONTACT

Nume firma: ROM MOLD INSTAL SERVICES SRL
Date fiscale: 45436515, J40/166/2022
Sediu social: Calea Serban Voda nr. 168, Sector 4, Bucuresti
E-mail: contact@lavare.ro

SCOPUL COLECTARII DATELOR

Scopul colectarii datelor este informarea utilizatorilor/clientilor privind situatia contului lor de pe LAVARE.ro, privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, de urmarire si monitorizare a vanzarilorsi comportamentul consumatorului.

Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul LAVARE.ro datele personale poate opta ca acestea sa fie sterse din baza de date a LAVARE.ro, fiind de ajuns sa ne contacteze si sa ceara acest lucru telefonic sau prin e-mail.

COMANDA

Cumparatorul poate efectua comenzi pe site prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugate in cosul de cumparaturi, produsele sunt disponibile pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului. Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, iar vanzatorul primeste acordul cumparatorului sa il contacteze telefonic sau prin e-mail.

MODALITATI DE PLATA – FACTURARE

Preturile afisate in cadrul site-ului www.lavare.ro sunt exprimate in lei (RON) si reprezinta preturi totale, prin urmare contin deja taxa pe valoare adaugata (TVA), precum si costurile de colectare, tratare si eliminare DEEE, acolo unde este cazul.

Pretul produsului afisat pe pagina acestuia nu contine costul livrarii, acest cost al livrarii este afisat separat prin adaugarea produsului in cos. Costul de livrare este, de asemenea, indicat la sumarul comenzii (afisat prin apasarea iconitei ”Cos”) si la finalizarea comenzii.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata, dupa caz, sunt specificate in confirmarea de primire a comenzii, in confirmarea efectiva a comenzii / in confirmarea expedierii comenzii, comunicate prin email-ul cumparatorului, fie telefonic de catre un reprezentat al Vanzatorului.

Pentru plata produselor comandate puteti alege una dintre urmatoarele variante:

  • Ramburs: plata se va efectua in momentul livrarii produselor de catre curier; pentru aceasta optiune se percepe o taxa aditionala de 10 lei, reprezentand valoarea rambursului
  • Prin ordin de plata: in baza facturii fiscale emise de catre ROM MOLD INSTAL SERVICES SRL
  • Online: prin card bancar, in momentul efectuarii comenzii. La plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele LAVARE.ro

***Anumite tipuri de produse pot necesita plata in avans pentru a putea fi livrate pe curier specializat care nu are optiunea de incasare ramburs. In aceste cazuri, in procesul de prelucrare comanda, un operator va va transmite toate informatiile necesare pentru efectuarea platii prin telefon, email sau alt mijloc de comunicare. Cateva dintre categoriile la care face referire acest punct, fara a se limita doar la acestea sunt: cazile freestanding, gresie si faianta, obiecte sanitare si mobilierul de baie, livrate in numar multiplu, etc.

In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client/Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la: comisioane de plata cu cardul sau comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care sunt percepute de banca emitenta a cardului. Responsabilitatea pentru astfel de actiuni sunt numai Clientul/Cumparatorul.

Conform noilor reglementari, persoanele fizice nu pot plati sume mai mari de 10.000 RON cash (la livrare sau prin ridicare de la sediu), iar persoanele juridice au o limitare de 5.000 RON. Pentru comenzile care depasesc aceasta suma, va rugam sa contactati Vânzătorul pentru a stabili o varianta diferita de plata.

Pentru plata prin card, datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului/Cumparatorului nu vor fi accesibile Lavare.ro si nici nu vor fi stocate de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizatie a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile/Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze in mod corect toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Vanzatorul nu este responsabil pentru informatiile gresite de facturare transmise de Cumparator.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de LAVARE.ro in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, sau electronic prin posta electronica, la adresa de email mentionata de Client/Cumparator in Contul sau sau la adresa de email folosita la plasarea comenzii, dupa caz.

Prin transmiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin transmiterea acestora prin intermediul postei electronice, la adresa de email mentionata in Contul sau/adresa de email specificata la momentul plasarii comenzii sau in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, dupa caz. LAVARE.ro si Clientul/Cumparatorul sunt de acord prin prezentele Termene si Conditii ca Facturile vor fi transmise pe cale electronica, semnarea si stampilarea acestora neconstituind elemente obligatorii.

In cazul in care aceste informatii nu va sunt transmise mai mult de 48 (patruzeci si opt) de ore prin email, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de email: contact@lavare.ro.

In cazul platii online cu cardul/plata online, cu card de credit sau card de debit, debitarea sumei aferente se va face imediat, iar expedierea produselor se va face imediat dupa procesarea comenzii. In cazul transferului bancar expedierea produselor se va face dupa incasarea de catre LAVARE.ro a contravalorii produselor. Procesarea platilor online cu cardul de debit sau credit se face cu MobilPay.

POLITICA PRETURILOR

Prețurile afisate pe site sunt actualizate periodic pentru fiecare produs in parte. Acestea includ T.V.A. si sunt exprimate in lei (RON). Pretul de achizitie al produselor comandate este cel din momentul confirmarii comenzii si se va regasi pe factura emisa.

Echipa LAVARE.ro depune toate eforturile pentru a va prezenta corect informatiile din cadrul site-ului, insa din motive tehnice, independente de noi, pot aparea erori in ceea ce priveste afisarea preturilor. In aceste conditii se considera pret final cel acceptat decatre client in cadrul discutiilor purtate cu reprezentantii site-ului.

LAVARE.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile care privesc Produse si/sau Servicii aparute in afara sferei de control LAVARE.ro in cadrul interfetei online sau care, din cauza unor erori tehnice, prezinta preturi evident eronate/derizorii (preturi care pot fi, in mod rezonabil, apreciate ca eronate/derizorii de catre consumatorul mediu), cu consecinta restituirii intregii sume platite de Cumparator in considerarea comenzilor anulate, daca este cazul, in termen de 7 (sapte) zile.

INFORMATII DESPRE SERVICIUL LAVARE.RO ONLINE, PRODUSELE COMERCIALIZATE SI DISPONIBILITATEA ACESTORA

LAVARE.ro depune toate eforturile ca informatiile disponibile pe Site, inclusiv descrierea Produselor si a Serviciilor, precum si preturile listate, sa fie corecte si complete. Cu toate acestea, din motive de natura obiectiva sau care tin de erorile umane, procesul de actualizare a informatiilor relevante din cadrul Site-ului poate cunoaste intarzieri. In asemenea situatii, LAVARE.ro va incerca sa inlature toate erorile survenite in cel mai scurt timp posibil. In cazul in care se constata faptul ca astfel de erori influenteaza Comanda/Contractul incheiat, Vanzatorul va notifica Clientul/Cumparatorul in cel mai scurt timp, pentru reconfirmarea Comenzii/Contractului sau anularea acestuia.

Clientul/Cumparatorul trebuie sa aiba in vedere faptul ca achizitionarea produselor la distanta ofera o experienta diferita fata de cea realizata intr-un magazin. In special, Clientul/Cumparatorul/Ultilizatorul trebuie sa ia act de urmatoarele:

  • Setarile monitorului / ecranului dispozitivului utilizat pentru accesarea site-ului diferă de la dispozitiv la dispozitiv, astfel ca este posibil ca nuantele/culorile Produselor, astfel cum sunt prezentate pe Site, sa fie diferite in realitate;
  • Fotografiile si imaginile de pe Site au rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exacta a Produsului si a detaliilor incluse, trebuie citita cu atentie descrierea corespunzatoare a Produsului;
  • Este posibil ca imaginile ilustrate in cadrul Site-ului sa prezinte accesorii sau componente care nu fac parte integranta din Produsul dorit si comandat si drept urmare nu se vor regasii in pachetul livrat ca urmare a inregistrarii Comenzii online; Pentru o descriere exacta a Produsului si a detaliilor incluse, trebuie citita cu atentie descrierea corespunzatoare a Produsului;
  • Dimensiunile si forma Produselor pot fi diferite in realitate fata de modul in care apar in imaginile disponibile pe Site, insa Lavare.ro furnizeaza informatii complete privind dimensiunile Produselor in descrierile prezentate pentru fiecare Produs in parte. Este responsabilitatea Clientului/Cumparatorului sa verifice daca dimensiunile indicate a fiecarui Produs sunt corespunzatoare scopului pentru care acesta a fost achizitionat.

LAVARE.ro ia toate masurile pentru a se asigura ca informatiile referitoare la disponibilitatea produselor in stoc sunt corecte, insa din motive ce tin de dinamica stocurilor si momentul inregistrarii platilor, exista cazuri in care produsul sa nu mai fie disponibil in stoc pentru a putea fi livrat. In astfel de situatii, LAVARE.ro va informa Clientul in cel mai scurt timp, pentru anularea Comenzii/Contractului, stabilirea unui nou termen de livrare sau, dupa caz, optiunea de a cumpara un alt Produs de o calitate si la Pret echivalent cu cele solicitate.

LAVARE.ro are dreptul, in orice moment, sa modifice, sa suspende sau sa inceteze comercializarea online a Produselor si / sau Serviciilor, partial sau in totalitate, temporar sau permanent, cu sau fara notificare prealabila. Vanzatorul nu va fi responsabil pentru nicio modificare, suspendare sau intrerupere a comercializarii online a Produselor si/sau Serviciilor, fara ca prin aceasta prevedere sa se aduca atingere drepturilor imperative pe care legea le recunoaste consumatorilor. De asemenea, Comenzile inregistrate si cu privire la care s-a incheiat in mod valabil un contract cu LAVARE.ro conform acestor Termene si Conditii, anterior operatiunilor de modificare, suspendare sau incetare dispuse, vor fi in mod corespunzator executate de LAVARE.ro, cu exceptia cazurilor in care operatiunile de modificare, suspendare sau incetare deriva din cauze exoneratoare de raspundere in materie contractuala, cum ar fi, dar fara a se limita la, forta majora.

Dupa achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Clientului/Cumparatorului i se poate cere prin email inscrierea unui review (recenzie) legat de bunul/serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Client/Cumparator in Cont sau la adresa de email folosita de acesta la momentul realizarii comenzii, dupa caz. In acest fel, Clientul/Cumparatorul poate contribui la informarea altor posibili Clienti/Cumpratori de pe site. Vanzatorul nu este responsabil de informatiile cuprinse in review-uri/recenzii.

Disponibilitatea Bunurilor va fi afisata pe Site dupa cum urmeaza:

  1. “in stoc”– bunul exista in stoc;
  2. “disponibil pentru precomanda”– Bunul nu este disponibil in stoc si, pentru moment, Vanzatorul nu are informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. In cazul inregistrarii unei Comenzi pentru un Bun care are in dreptul lui “disponibil pentru precomanda”, unul dintre operatorii de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si va contacta Clientul/Cumparatorului pentru a ii comunica disponibilitatea Bunului;
  3. “stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil in stoc.

COMANDA

Comanda online poate fi transmisa doar daca sunt completate campurile obligatorii (adresa de email, datele privind de livrarea si facturarea), bifarea modalitatii de plata dorita de cumparator si bifarea casutei din stanga declaratiei „Prin finalizarea comenzii accept Termenii si coditiile acestui site”. Documentul privind Termenii si conditiile este format ca link, astfel incat cumparatorul sa poata accesa intregul continut al acestuia prin simpla apasare/simplul click pe acesta.

In vederea efectuarii unei comenzi online este necesara comunicarea unei adrese de email valide si a unui numar de telefon pentru corespondenta si comunicarea cu Cumparatorul/Clientul.

Prin inregistrarea unei comenzi in site, Cumparatorul/Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic/email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Ulterior desemnarii Produselor si/sau Serviciilor ce se doresc a fi comandate online, Clientul/Cumparatorul va completa/confirma datele solicitate in cadrul interfetei online, va vizualiza sumarul Comenzii online initiate si va accesa etapa finala in efectuarea Comenzii online prin selectarea modalitatii de plata, bifarea casutei din stanga mentiunii ”Prin finalizarea comenzii accept termenii si conditiile acestui site” si prin selectarea butonului ”PLASEAZA COMANDA”.

Comenzile nefinalizate prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA” nu echivaleaza cu plasarea Comenzii online si nu creeaza nicio obligatie pentru LAVARE.RO de a proceda la rezervarea si/sau pregatirea si/sau livrarea si/sau executarea Produselor, respectiv a Serviciilor aflate in sumarul de Comanda.

Dupa apasarea butonului „PLASEAZA COMANDA”, Clientul/Cumparatorul primeste din partea LAVARE.ro pe e-mail o confirmare automata a primirii comenzii. Acceptarea Comenzii se face prin transmiterea unei notificari de confirmare si expediere a comenzii prin email.

Comenzile se proceseaza timpul programului de lucru a LAVARE.ro, respectiv de luni pana vineri intre orele 10:30-19:30, cu exceptia zilele de sarbatoare legala.

Primirea comenzii si confirmarea comenzii reprezinta doua etape diferite, respectiv:

  • Primirea comenzii este comunicarea realizata de Cumparator cu privire la intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site. Acesta etapa este realizata ulterior plasarii unei comenzi pe site.
  • Confirmarea comenzii este acceptarea de catre Vanzator a comenzii transmise de cumparator, marcata de momentul primirii de catre cumparator, prin mijloace de comunicare la distanta (telefonic, sms, whatsapp, etc.), a unei notificari privind confirmarea comenzii sau de momentul primirii de catre cumparator a unei notificari privind expedierea produsului, dupa caz.

Incheierea Contractului are loc la momentul in care LAVARE.ro accepta oferta/comanda numai daca si imediat ce LAVARE.ro confirma expedierea produsului printr-o notificare de expediere, confirmare comunicata cumparatorului prin posta electonica, telefonic sau prin SMS. Prin exceptie, incheierea Contractului are loc atunci cand si daca LAVARE.ro solicita Clientului/Cumpărătorului plata, după ce acesta din urmă a apăsat butonul „Plaseaza Comanda”, prin funziarea acestuia un link către un prestator de servicii de plată online corespunzător pentru efectuarea plății sau unei facturi proforme in vederea achitarii comenzii prin transfer bancar.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumparatorul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzi.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara comunicarea cu Clientul/Cumparatorul.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/ sau serviciilor din Comanda sau termenul de livrare. In cazul modificarii cantitatii de Bunuri si/ sau Servicii din Comanda sau a termenului de livrare, Vânzătorul va anunta Cumparatorul cu privire la acest aspect la adresa de e-mail sau la numarul de telefon furnizat la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata, daca este cazul.

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client/Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/ Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului/Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului si a costului de livrare, dupa caz, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de LAVARE.ro, in cazul platii online;
  3. Datele furnizate de catre Client/Cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
  4. Produsul comandat nu exista in stoc fizic si nu poate fi adus spre livrare in timp util.

Comanda Telefonica

In situatia in care plasarea unei comenzi online nu este posibila din cauza unor probleme tehnice, Cumparatorul are posibilitatea de a comanda telefonic Produse si Servicii, apeland 0791542500 sau pe e-mail la adresa de email contact@lavare.ro de luni pana vineri, intre orele 10:30 – 19:30, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala.

Etapele efectuarii unei Comenzi telefonice:

  1. Operatorul LAVARE.ro va prelua comanda Cumparatorului de Servicii si/sau Produse prin intermediul telefonului; In cazul in care Vanzatorul este cel care apeleaza telefonic consumatorul in vederea incheierii unui contract la distanta, Vanzatorul isi face cunoscuta identitatea la inceputul conversatiei cu consumatorul si, daca este cazul, face cunoscuta identitatea persoanei in numele careia a efectuat apelul telefonic si specifica scopul comercial al apelului.
  2. In vederea preluarii Comenzii, operatorul LAVARE.ro va solicita Cumparatorului date privind nume, prenume, numar de telefon si adresa de e-mail precum si informatiile privind Produsele si/sau Serviciile dorite a fi achizitionate prin telefon.
  3. Dupa efectuarea Comenzii telefonice, Cumparatorul va primi un e-mail (la adresa de e-mail indicata de acesta) cu detaliile Produselor/Serviciilor comandate, costul total al Comenzii telefonice, inclusiv costurile de livrare, un numar de identificare a Comenzii telefonice, precum si o copie a prezentelor termene si conditii.

Comenzilor telefonice le sunt aplicabile prezentele termene si conditii.

Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Producător pentru bunurile achizitionate.

Informatiile prezentate pe site, precum preturi, stocuri, sunt considerate Oferte. Prin plasarea unei comenzi, Cumparatorul accepta oferta, insa incheierea contractului la distanta se va face cum este indicat in prezentele Termene si Conditii.

LIVRARE

Livrarea bunurilor se realizeaza printr-un serviciu de curierat sau printr-o companie de transport/ casa de expeditie. Timpul de livrare depinde de Produsul comandat/Produsele comandate si este indicat estimativ de Lavare.ro inainte de incheierea Contractului.

Curier Rapid – pentru produsele compatibile si in aria de acoperire a curierului (Sameday, Dragon Star, TNT, Urgent Cargus, Fan Courier, Nemo Express, DPD, etc).

Termenul de livrare este intre 3 si 5 zile lucratoare de la procesarea comenzii.

Tarifele de transport sunt stabilite de catre firma de curierat si pot fi achitate la destinatie (de catre client) sau la expeditie (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii). ROM MOLD INSTAL SERVICES SRL nu stabileste in mod independent costurile de transport si nu este beneficiara acestor sume.

In functie de particularitatile produsului, respectiv greutatea, dimensiunea si caracteristicile acestuia, si adresa unde acestea se vor livra, costurile de livrare pot varia. Cumparatorul va fi informat cu privire la costul livrarii anterior confirmarii comenzii.

In cazul in care, din motive imputabile Clientului/Cumparatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la: refuzul de primire a coletului, absenta de la adresa de livrare comunicata, refuzul achitarii contravalorii coletului), Bunurile trebuie livrate in mod repetat sau printr-o metoda de livrare diferita de cea solicitata initial prin Comanda, Cumparatorul are obligatia de a suporta toate costurile ocazionate de livrarile repetate.

Transportul pentru produse volumetrice, livrate pe palet, a produselor ce cantaresc peste 20 kg si/sau care au o dimensiune externa mai mare de 2 metri, a produselor atipice, a produselor periculoase, a produselor fragile etc. se face pana la adresa mentionata, fara a putea fi duse pana in apartament/casa/imobil. Curierul nu poate asigura manipularea produselor pana in apartament/casa/imobil, in astfel de situatii produsele vor fi descarcate si plasate la marginea trotuarului. Daca nu s-a convenit in alt mod, transportul printr-un serviciu de curierat sau casa de expeditie presupune livrarea marfii pe drumuri circulabile cu camionul pana la locul de descarcare la vehicul, nu insa si transportul pana la locul de utilizare sau de depozitare.

Coletele trimise prin curier rapid, ce cantaresc sub 20 kg si/sau care au o dimensiune externa mai mica de 2 metri si care nu sunt atipice, sunt livrate pana in fata usii (pana in apartament/casa/imobil), cu condiția ca adresa de livrare furnizată de către Client/Cumpărător să conțină etajul și numărul apartamentului. Produsele vor fi livrate la adresa mentionata de cumparator iar costul de livrare este cel mentionat inainte de finalizarea comenzii.

Produsele care nu se afla in stoc la momentul confirmarii comenzii (expuse pe site cu mentiunea ”la comanda”), sunt livrate ulterior intarii acestora in stoc, in conditiile expuse mai sus, Clientul/Cumparatorul fiind informat cu privire la o data estimativa de vanzare.

Receptia produselor reprezinta confirmarea dumneavoastra ca produsele au ajuns in stare buna. Factura atasata constituie contractul de vanzare/cumparare dintre dumneavoastra si comerciant, conform legislatiei in vigoare.

Clientul isi exprima acordul explicit in momentul semnarii facturii cu privire la faptul ca a primit produsul/produsele in conformitate cu comanda plasata.

Daune de transport, vicii

Pentru toate livrarile, in cazul deteriorarii vizibile a coletului sau a ambalajului, Clientul/Cumparatorul sau persoana delegata cu primirea comenzii trebuie sa verifice integritatea continutului impreuna cu delegatul companiei prestatoare de servicii de curierat, urmand ca rezultatul sa fie notat intr-un proces verbal incheiat de catre acesta.

Serviciul „Deschide coletul la livrare” este disponibil pentru toate comenzile la care acesta a fost solicitat sau pentru care acesta a fost comunicat de catre vanzator si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.

Acest serviciu ofera posibilitatea Clientului/Cumparatorului de a verifica daca produsul este intact, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba/monta/asambla) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului Clientul/Cumparatorul considera ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, acesta trebuie sa refuze comanda. Pentru a refuza comanda Clientul/Cumparatorul trebuie sa completeze un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal NU mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

In cazul in care livrarea se face cu un transportator specializat care nu permite optiunea ”Deschidere la livrare”, clientul poate reclama catre magazin deteriorarea produselor in termen de 1 ora de la momentul receptiei. Dupa acest termen, reclamatiile nu mai pot fi luate in considerare.

LAVARE.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona livrarea unor categorii de produse apreciate ca voluminoase in anumite regiuni din Romania. In cazul in care adresa de livrare indicata in procesul de comanda se afla in afara ariei de livrare, Clientul/Cumparatoul va fi contactat in vederea anularii comenzii, iar contravaloarea acesteia va fi returnata in cel mai scurt timp posibil, prin metoda de plata utilizata in momentul plasarii comenzii, cu exceptia cazului in care s-a convenit, de comun acord, o alta modalitate de restituire.

Transferul proprietatii bunurilor

Conform Art. 20 din OUG 34/2014, in cazul contractelor in care profesionistul livreaza produsele catre consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.

POLITICA DE RETUR

Produsele pot fi returnate intr-un interval de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesie, cu conditia ca produsele sa fie sigilate, sa contina ambalajul original. Cumparatorul va suporta toate cheltuielile returului, iar rambursarea sumei se va face prin banca in maxim 10 zile lucratoare de la primirea returului. Pentru retur vă rugăm să completaţi formularul dedicat.

Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  1. Ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;
  2. Ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

In cazul in care Clientul/ Cumparatorul solicita retragerea din Contract in interiorul termenului legal de retragere din contract, acesta trebuie sa returneze produsul impreuna cu ambalajul original al acestuia, nedeteriorat, cu etichetele initiale intacte, cu toate accesoriile primite, certificatul de garantie, manualele de utilizare a produsului si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. Prin etichete se intelege orice material scris, imprimat, litografiat, gravat sau ilustrat, care contine elemente de identificare a produsului si care insoteste produsul sau este aderent la ambalajul acestuia (de exemplu etichetele care ilustreaza clasa energetica de consum al produsului, etichetele care ilustreaza numele producatorului, etichetele care ilustreaza impactul asupra mediului, etc.).

Clientului/Cumparatorului, atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract, trebuie sa returneze bunul in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie din plastic sau ambalat intr-o alta cutie din carton si impreuna cu toate accesoriile acestuia si eventualele cadouri ce l-au insotit. Lipirea de etichete, taierea, ruperea sau orice alt mod de deterioarare a ambalajului original al produsului poate conduce la diminuarea valorii acestuia. Desfacerea ambalajului original al produsului prin tarierea sigiliilor cutiei, respectiv pe de-a lungul benzii adezive, in vederea deschiderii normale a cutiei sau taierea ambalajului din plastic (in caz ul produselor ce nu vin ambalate in cutie de carton), nu reprezinta o deteriorare a ambalajului.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor, Clientul/Cumparatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic. In cazul deteriorarii produsului, LAVARE.ro isi rezerva dreptul de a compensa diminuarea valorii produsului rezultata din manipularea acestuia de catre Client/Cumparator, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor cu platile primite de la Client/Cumparator.Clientul/Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor.

Pentru transparenta si claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul poate retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 1%-100% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Valorea finala fiind stabilita in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si/sau a manoperei de reconditionare/igenizare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Clientului/Cumparatorului ulterior recieptionarii, verificarii si evaluarii Bunurilor returnate. Durata de rezolutionare se poate extinde pana la 7 zile lucratoare pentru ca Vanzatorul sa poata primi costul pieselor ce necesita inlocuire, din partea furnizorilor sai.

NU se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura/folosire excesiva, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

Pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor ce a rezultat din actiunile Clientului/Cumparatorului (actiuni diferite de cele ce sunt necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor), in maxim 2 zile lucratoare de la receptia returului daca coletul nu are optiunea „Deschidere la livrare”, respectiv in momentul primirii coletului daca acesta este prevazut cu optiunea „Deschidere la livrare”,  Vanzatorul procedeaza verificarea manuala, in fata camerelor de luat vederi, integritatea si starea produselor returnate.

Restituirea sumei reprezentand pretul bunului pentru care s-a exercitat dreptul de retragere poate fi amanata pana la momentul la care Vanzatorul primeste bunul/bunurile returnate sau pana la momentul la care Clientul/Cumparatorul furnizeaza Vanzatorului dovada ca a trimis bunul/bunurile inapoi, in functie de care termen este mai scurt.

Costurile de transport platite pentru comanda vor fi restituite in cazul in care sunt returnate toate produsele comandate. In cazul este returnata doar o parte din produse, restituirea costurilor de transport initiale este exclusa.

POLITICA ANULARE COMENZI

În cazul anulării unei comenzi, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp prin intermediul formularului de contact sau telefonic, transmițând numărul comenzii.

SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

Conform legislatiei in vigoare, Lavare.ro are obligatia de a indica persoanelor consumatori existenta platformei europene de solutionare online a litigiilor, care poate fi folosita pentru solutionarea litigiilor, fara implicarea unei instante. Pentru realizarea acestei platforme este responsabila Comisia Europeana.

Platforma europeana de solutionare online a litigiilor poate fi gasita aici: http://ec.europa.eu/odr.

Lavare.ro pune la dispozitia clientilor urmatoarele modalitati de contact si reclamatie, inclusiv un sistem de conciliere interna pentru orice probleme legate de Lavare.ro: telefonic la numarul 0791542500  sau pe e-mail la adresa contact@lavare.ro. Ulterior primirii reclamantiei, Vanzatorul va analiza situatia si va prezenta Clientului/Cumparatorului un raspuns sau potentiale modalitati de solutionare a problemei survenite.

Eventualele litigii aparute intre Lavare.ro si Clienti / Cumparatori se vor solutiona pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

GARANTII

Garantiile se impart in doua categorii, respectiv garantia legala de conformitate (denumita in continuare ”Garantia legala”) si garantia comerciala:

  1. Garantia legala de conformitate este protectia juridica a consumatorului rezultata prin efectul legii in raport cu lipsa de conformitate, reprezentand obligatia legala a vanzatorului fata de consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare, sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului.
  2. Garantia comerciala este orice angajament asumat de Vanzator/Producator față de consumator, prevăzut în certificatul de garanţie sau în publicitatea disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, in cazul in care acesta nu corespunde specificaţiilor sau oricărei alte cerinţe care exceed garanția legală.

IN TOATE CAZURILE, garantia legala de conformitate nu este afectata de eventuala garantia comerciala oferita.

LAVARE.ro declara pe propria raspundere ca produsele comercializate prin magazinul online www.lavare.ro sunt originale si respecta cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului, in conformitate cu HG 1022/2002 si HG 457/2003. LAVARE.ro declara pe propria raspundere ca o parte din produsele comercializate nu beneficiaza de sigilii pe cutiile oferite de producatori sau pot fi comercializate chiar si sub forma vrac (fara cutie de la producator/furnizor). Cu toate acestea, LAVARE.ro declara pe propria raspundere ca produsele sunt originale si cu provenienta certificata.

Raspunderea vanzatorului privind garantia legala este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la data livrării produsului.

Produsele cumparate prin intermediul magazinului online www.lavare.ro pot beneficia de garantia comerciala obisnuita a fiecarei marci/porducator in parte, dupa caz. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie comerciala al producatorului (daca este cazul). Garantia comerciala nu afecteaza garantia legala pentru lipsa de conformitate sau alte garantii legale, de care beneficiaza toate produsele comercializate, asa cum sunt stabilite de legea romana in vigoare.

In cazul Bunurilor vandute de LAVARE.ro, certificatele de garantie comerciala sunt emise de către Producator.

In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul, după caz, fie de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, fie de a beneficia de o reducere proporţională a preţului sau de a obţine încetarea contractului în condiţiile prevăzute de art. 11 din OUG nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, respectiv:

  1.  în primul rând, pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta  între reparație și înlocurie, cu exceptia situatiei in care care măsura corectivă aleasă de acesta din urmă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate;
  2.  in subsidiar, sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de încetarea contractului de vânzare privind acest produs in cazul in care Consumatorul se afla intr-una din urmatoarele situatiile:
    a) Vânzătorul nu a finalizat reparația sau înlocuirea sau Vânzătorul a refuzat să aducă  în conformitate bunurile întrucât măsura corectivă era imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, impune vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate;
    b) se constată o neconformitate, în pofida eforturilor vânzătorului de a o remedia;
    c)  neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;
    d) vânzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil, care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele, sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului.

Măsura corectivă de aducere în conformitate a bunului, respectiv reparația sau înlocuirea acestuia, se va efectua cu respectarea următoarelor condiții:

  • Fără costuri în sarcina consumatorului;
  • Intr-un termen rezonabil de aproximativ 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii;
  • Fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, ţinând seama de natura bunurilor şi de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile în cauză.

În situația în care măsura corectivă în caz de neconformitate a bunului de care beneficiază consumatorul este reducerea  pretului, această reducere va fi proporţională cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator în comparaţie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate.

Încetarea contractului de vânzare reprezinta restituirea prestatiilor facute de parti respective, consumatorul trebuie sa restituie produsul, iar vanzatorul trebuie sa restituie suma platita la incheierea contractului. Consumatorul nu este indreptatit sa solicite încetarea contractului de vânzare, daca lipsa conformitatii este minora.

În cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice, consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă.

Daca neconformitatea se referă doar la unele dintre bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare și există un motiv de încetare a contractului de vânzare, Consumatorul poate obține încetarea contractului de vânzare în raport cu bunurile respective, precum și cu orice alte bunuri pe care consumatorul le-a achiziționat împreună cu bunurile neconforme, în cazul în care consumatorului nu i se poate pretinde în mod rezonabil să accepte să păstreze numai bunurile conforme.

În cazul în care consumatorul obține încetarea contractului de vânzare în ansamblul său sau partial în raport cu unele dintre bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare:

a) consumatorul returnează vânzătorului bunurile, pe cheltuiala acestuia din urmă;
b) vânzătorul îi rambursează consumatorului prețul plătit pentru bunuri la primirea bunurilor sau a unei dovezi prezentate de consumator că bunurile au fost returnate;
c) vânzătorul rambursează consumatorului suma de bani în conformitate cu lit. b), folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

Lipsa de conformitate izvorata din incorecta instalare a produselor nu este echivalenta cu o lipsa a conformitatii produselor, cu exceptia cazului in care instalarea produsului face parte din contractul de vanzare a produselor si produsele au fost instalate de Vanzator sau pe raspunderea sa.

În cazul în care o reparaţie necesită demontarea bunurilor care au fost instalate într-un mod compatibil cu natura şi cu destinaţia lor, înainte ca neconformitatea să fie constatată, sau în cazul în care bunurile respective urmează să fie înlocuite, obligaţia de a repara sau înlocui bunurile include demontarea bunurilor neconforme şi instalarea bunurilor de înlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontării şi instalării.

In primul an de la cumparare, consumatorul nu trebuie sa dovedeasca neconformitatea, aceasta fiind prezumata a fi existat la data cumpararii, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. Pentru perioada de la 1 an la 2 ani, lipsa conformitatii va trebui dovedita de consumator.

In cazul certificatelor de garantie comerciala emise de producatori, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia este asigurata de reteaua de service autorizat a Producatorului, in centrele specificate in certificat. Clientul/Cumparatorul poate contacta Vanzatorul in vederea trimiterii in service prin completarea formularului de garantie disponibil in site sau poate duce produsul defectat la mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Daca Clientul/Cumparatorul nu doreste sa completeze formularul de garantie pus la dispozitie de Vanzator pe site, acesta poate comunica Vanzatorului problemele intampinate pe alte canale de comunicare disponibile (email). In situatia in care Clientul/Cumparatorul opteaza pentru acest tip de comunicare, acesta trebuie sa mentioneze: numele de pe care s-a plasat comanda, adresa de email, numarul de telefon la care poate fi contactat, numarul comenzii, produsul in cauza si problemele intampinate. Cererile ce vin insotite de poze/filmari cu probleme pot sa fie prelucrate mai rapid de catre operatorii Vanzatorului, de aceea este recomandata comunicarea acestora.

Reparaţiile sau înlocuirile se efectuează într-un termen rezonabil, de aproximativ 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii.

Termenul de aducere la conformitate va fi prelungit automat în situația în care consumatorul/cumpărătorul tergiversează punerea la dispoziția Vânzătorului/Producătorului a bunului ce face obiectul garanției.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national. Astfel, pentru a putea beneficia de garantia comerciala, este esentiala respectarea conditiilor de utilizare a produsului mentionata in certificatul de garantie comerciala.

În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparaţie, termenul de garanție legală se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator, iar în cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, termenul de garanție legală începe să curgă de la data înlocuirii.

Factura fiscala emisa pe numele Clientului/Cumparatorului, astfel cum a fost mentionat la momentul plasarii comenzii, poate fi folosită pentru exercitarea drepturilor ce decurg din garanția legală, conferită de lege. Pentru o comunicare corecta a informatiilor privind documentele fiscale si cele de garantie ale Bunului din Comanda, cumparatorului ii revine obligatia de a completa corect si de a actualiza cand este necesar ca datele sa fie corecte.

Pierderea facturii in original nu duce la pierderea garantiei legale, insa pentru a putea beneficia de garantie, clientul poate sa solicite un duplicat digital din partea Comerciantului. Comerciantul are la dispozitie 48 de ore lucratoare pentru a trimite catre Cumparator duplicatul.

Conditii de acordare garantie

Garantia NU se acorda pentru produsele care:

  1. Au suferit socuri mecanice;
  2. Au deteriorari cauzate de instalare incorecta, manipulare sau depozitare deficitara;
  3. Au fost montate respectand standardele inscrise in instructiunile de montare;
  4. Au fost deteriorate in urma intretinerii sau folosirii necorespunzatoare;
  5. Au defectiuni induse de factori externi, precum impuritatile din apa de retea,  fluctuatii de tensiune sau orice agent extern care poate prejudicia starea produsului.

Fiecare produs intrat in garantie va fi inspectat de catre Comerciant si/sau un service autorizat. Daca este constatata una dintre urmatoarele situatii, produsul NU beneficiaza de garantie:

  1. Deteriorarea survenita in urma neglijarii sau nerespectarii instructiunilor de folosire a produselor;
  2. Deteriorari cauzate de erorile de instalare, setare, montare, intretinere sau transport;
  3. Produsele care prezinta socuri mecanice – manipulare necorespunzatoare care a dus la deteriorarea fizica a produsului (lovituri, crapaturi, ciobituri);
  4. Produsele care au fost utilizate in conditii neadecvate (calitatea slaba a apei, lipsa de rezistenta a produsului montat suspendat, prize fara impamantare, etc);
  5. Deteriorarea produsului in urma pastrarii/depozitarii produsului in conditii improprii sau in calea intemperiilor.

Particularitati garantie obiecte sanitare

Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile si pieselor de uzura regulata (exemple, fara a se limita la ele – racorduri flexibile, garnituri, dibluri etc). De asemenea, Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile a caror durata de viata medie conform standardelor producatorului au fost atinse.

Toate componentele, cum ar fi garniturile de etansare, acumulatorii pentru baterii cu senzor, care au o uzura naturala, sunt excluse de la garantie.

Pentru obiectele sanitare din compozit si pentru obiectele sanitare colorate (exemple fara sa se excluda alte categorii de produse –  vase wc, bideuri, lavoare, cazi, etc) nu folositi pentru curatare detergenti sau solutii care contin acizi sau agenti abrazivi (exemple, fara sa se excluda alte tipuri de agenti chimici – Domestos, Clor, Cif, etc). Folositi doar detergent lichid si clatiti cu apa curata.

Instructiuni de intretinere:

  • Curatati cu detergent lichid
  • Indepartati depunerile de calcar folosind solutia decalcifianta;
  • Dupa curatare, spalati cu apa curata si lustruiti cu o carpa curata;
  • Nu folositi detergenti care contin acizi sau agenti abrazivi (exemple, fara sa se excluda alte tipuri de agenti chimici – Domestos, Clor, Cif, etc)

Pastila ceramica a cartusului este considerata consumabil cu o uzura naturala in timp. Partile flexibile nu fac obiectul garantiei daca sunt deteriorate prin folosire neadecvata, fortari, ruperi sau uzari datorate manipularii improprii.

Pentru baterii si panouri de dus, Cumparatorul este obligat, in cadrul perioadei de garantie, sa asigure montajul, intretinerea si mentenanta produselor cu instalatori autorizati, precum si purjarea instalatiei inainte de montajul reperelor ce fac obiectul acestei garantii, astfel:

  1. La baterii este obligatorie schimbarea filtrelor la o perioada de 6-9 luni.
  2. La panouri de dus, cazi si cabine cu hidromasaj este obligatorie si curatarea instalatiilor cu solutii de decalcifiere, de catre instalatori autorizati.

Bateriile colorate necesita o atentie sporita in procesul de curatare, solutiile de curatenie pot duce la matuirea culorilor – acizi sau agenti abrazivi (exemple, fara sa se excluda alte tipuri de agenti chimici – Domestos, Clor, Cif, etc).

DATELE CU CARACTER PERSONAL

Orice utilizator care viziteaza acest website si care ofera date cu caracter personal isi manifesta acordul in mod expres si neechivoc pentru prelucrarea acestor date cu caracter personal de catre ROM MOLD INSTAL SERVICES SRL, in conformitate cu dispozitiile Legii 677/2001, pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, precum si a oricaror reglementari viitoare.

Pentru ca experienta dumneavoastra pe site-ul LAVARE.ro sa fie completa si pentru a face posibila expedierea si livrarea comenzilor plasate, trebuie sa fiti de acord ca ROM MOLD INSTAL SERVICES SRL sa colecteze si sa prelucreze datele inscrise conform cerintelor Legii nr. 677/2001 si ale Legii nr. 506/2004.

Prin accesarea acestui website, dumneavoastra va exprimati acordul cu privire la acceptarea in totalitate a conditiilor prevazute in cuprinsul acestor mentiuni legale.

Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la stergere, dreptul la restrictionare, dreptul de a retrage consimtamantul in orice moment, fara afecta legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia, dreptul de opozitie, dreptul la portabilitate, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, depune o plangere la autoritatea de supraveghere competenta, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Regulamenul privind protectia datelor cu caracter personal.

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Stai un pic!
Comandă acum şi ai 5% discount la plata cu cardul! Foloseşte codul de mai jos şi prinde reducerea.
lavare5